yoox reviews

0
0

Hi Holly, thanks for your review. Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously. Rest assured that you'll receive assistance as soon as possible. Dear yoox, I sent you 4 emails with detailed pics of wrong item you sent me, but I still. I placed my order with YOOX before reading the online reviews. The price was amazing, they are just what I was looking for and better than expected and the delivery wasn’t that long (most bad reviews where about delivery...it did take 7 days but that’s fine I mean come on people everything is a few days behind due to Covid and people still moaning) All in all am one very happy customer and will be using this site again. Thank you for your precious collaboration and have a nice day! but my account is still empty. We see that you have been already assisted in this regard via email and that the problem has been solved. Thank you in advance for your collaboration and have a nice day, Hi Pauline, we are sorry for the problem you encountered with your order on yoox.com. When they arrived today I was so pleasantly surprised. Feel free to contact us if you need further assistance. We kindly invite you to follow up there for any other information. We'll be more than happy to assist you in the near future if you need our help. Despite asking several times, seven days have passed now since my first request when reporting that the parcel came back to me: Yoox keeps silent and no return label has been provided. Write a review Write a review Reviews 2,203 Write a review. I called again, this is more than 5 weeks since the UPS confirmed return of the item, and was finally told that I will not be refunded as they received the box and no item. I am so happy with my order. We see that you have been already assisted in this regard via email and that the problem has been solved. I called to cancel the item and have been told I can't cancel ??? YOOYY 1 avis. We are glad to hear you are happy with your first order on YOOX! Hi Callum, we are sorry for the problem you encountered with your order on yoox.com. www.yoox.com. Thank you in advance for your collaboration and have a nice day. We'll be more than happy to assist you in the future if you'll need our help. I ordered shoes that did not fit me. Hi Julianne, thanks for your review. Rest assured that you'll receive assistance as soon as possible. Beware of shopping for higher value items as you may end up with the same experience and no goods and no refund! I was relieved that Yoox is an authorized seller on this brand of German shoes as confirmed by Kennel & Schmenger's email customer service. Strengthen your review by uploading photos & videos. Thank you for your precious collaboration and have a nice day! Really regret dealing with Yoox. Feel free to contact us if you need further assistance. We'll be more than happy to assist you in the near future if you need our help. The shoes are exactly how they appear on Yoox's website and they are packaged well. Fabulous merchandise at a very good price point. Have a lovely day and good shopping! I don't know how to contact them and furthermore what happened to my order. Hi Katerina, we are sorry for the problem you encountered with your order on yoox.com. In response to YooxYes you have sent an apology as you always do (I think I'm into double figures now) BUT you don't stop the problems happening and your service gets no better.You also do not put any substance into these apologies by giving the unlucky client discount codes for future sales or free shipping. Have a lovely day and good shopping! We are currently assessing the review in accordance with our. I was shocked! Have a lovely day and good shopping! Thank you in advance for your collaboration and have a nice day. Despite of the negative reviews here and the negative posts on Facebook on Yoox, I received my parcel of Kennel & Schmenger 10.5 US size white ankle boots as advertised on Yoox. Worse this company! Thank you in advance for your collaboration and have a nice day. I will update if I receive this otherwise I will need to take action to retrieve my money as these goods are not as described. You will be contacted by email to verify your review. Rest assured that you'll receive assistance as soon as possible! All rights reserved. There is a management page, but the page with the contact form is 'under construction'. Feel free to contact us if you need any help. Rest assured that you'll receive assistance as soon as possible! I was extremely apprehensive about ordering after reading some reviews but despite this I went ahead and ordered some trainers for a Christmas present. We are glad to hear you are happy with your orders on YOOX! We are glad to hear you are happy with your first order on YOOX! Yoox won’t issue refund for returned goods, beware. they are thieves !! Thank you in advance for your kind patience and have a nice day, Hi Ana, we are sorry for the problem you encountered with your order on yoox.com. Read real customer ratings and reviews or write your own. We kindly invite you to follow up there for any other information. We see that you have been already assisted in this regard via email and that the problem has been solved. But very poor customer service which is very sad . We'll be more than happy to assist you in the near future if you need our help. Yoox always provided inferior shopping experience compared to other two but I could find some old collection items so I was happy to shop there. Worse this company! They recommended I Contact Yoox I have contacted customer service again and I await the returns form. Excellent and quick service, plenty of information regarding delivery. I requested a new return label, which was not provided. Rest assured that you'll receive assistance as soon as possible. I will update if I receive this otherwise I will need to take action to retrieve my money as these goods are not as described. Still deny to reply when the replacement will be sent. ARE THIS COMPANY IN TROUBLE?Following my previous review I got this reply from Yoox ' Hi Pauline, we are sorry for the problem you encountered with your order on yoox.com. The assistant asked me whether I took a photo of the goods I returned!? We see that you have already contacted us in this regard via email. Only the latest review will count in the company's TrustScore. I have bought through Yoox for many years and I have to say I’ve always been happy with my experience - great items and refund if returned. Delivery is slow and there is no way to contact customer service. Job 2 reviews. The refund with Yoox takes about 2-3 weeks. Each time I was satisfied with their servis. Most recently, I ordered a Gucci watch as I was sent a birthday discount. I usually do not buy watches but clothes and shoes! I have 1 item to return and I just hope all goes well fingers crossed thanks Yoox!! I am £466 short or rather they appropriated from me and I now need to start legal retrieval of the money for goods that was either lost or stolen within their own company. However, when I tried to track my new order no 0610Y64D92037D the reply was that's wrong. Hello, thanks for your kind review We are glad to hear you are happy with your order on YOOX! The refund with Yoox takes about 2-3 weeks. We kindly invite you to follow up there for any other information. yoox.com has collected 10 reviews with an average score of 4.60. Until you change this and spend more on customer service and a whole new ethos about customer care your apologies are worthless. Praesent nec erat convallis Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. I asked her why was that relevant, and whether that was part of the Returns procedure. We kindly invite you to follow up there for any other information. Really regret dealing with Yoox. Ordered multiple times. Hi Mia, thanks for your nice review! I stupidly ordered a bag as a present and minutes later my wife saw it and said it was ugly (she was right). Service après-vente catastrophique. Have a lovely day and good shopping! We are currently assessing the review in accordance with our reporting processes. Hi Alistair, we are sorry for the problem you encountered with your order on yoox.com. I was relieved that Yoox is an authorized seller on this brand of German shoes as confirmed by Kennel & Schmenger's email customer service. We are glad to hear you are happy with your first order on YOOX! To end this story: I finally received a new return label - after 9 days waiting and daily reminders. I asked to replace the ordered item.I have seen that the parcel has been returned to yoox. I send an email and their answer is that the issue will be settled. thieves!! since then I have sent many emails complaining about the money that has not yet been returned to me! This put me off ordering for a few years but recently reordered 3x this month. We see that you have already contacted us in this regard. Hi Γιωργος , we sincerely apologize for any problem caused but we have not received any message from you through our Customer Care channels to point out the problem. Instead I was requested to call Yoox about this matter. After inquiry (since I did not receive a confirmation of receipt) I was told the parcel got lost within the shipping company and I had to wait for the outcome of the 8-day investigation.

Batman Returns Online, Wildebeest Personality, Open Source Sharepoint Templates, Google Looker Pricing, Nation Radio Frequency, 18 Communications,

[fbcomments]